nieuws

NBVA-kantoren bundelen internetkrachten

Archief

Met internetconcept Direct-Office richten 33 NBVA-kantoren zich gezamenlijk op online verkoop

Vooral jongeren en 55-plussers behoren tot de doelgroep, die op de site van Direct-Office premies kan vergelijken en polissen kan sluiten bij een aangesloten kantoor in de buurt. Het accent ligt voorlopig op autopolissen. “Daar vinden veel mutaties plaats en jongeren zoeken naar de laagste premies”, zegt Ronald Ploeg (41), bestuurslid Marketing van de Vereniging van Direct-Office Assurantiekantoren.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.