nieuws

NBVA denkt door in voorjaarscampagne

Archief

De voorjaarscampagne van de NBVA staat deze keer in het teken van de ‘doordenker’. Vorig jaar was nadenken het motto.

De NBVA heeft tweehonderd huis-aan-huisbladen geselecteerd voor deze voorjaarscampagne waarin de persoonlijkheidskenmerken van de NBVA-adviseur centraal staan.
Deze NBVA-adviseur kijkt samen met de klant vooruit. Dit wordt gevisualiseerd met een speciaal voor deze campagne gemaakte foto. De foto’s werden gemaakt tijdens de Ronde door het land; 175 adviseurs zijn op de foto gegaan. Hierdoor beschikt de branchevereniging nu over foto’s van ongeveer 60% van de leden. Er wordt naar gestreefd dit jaar alle leden op de foto te krijgen. De NBVA wil daarmee het belang van het gebruik van gezichten van haar eigen leden in de campagne onderstrepen.
In de voorjaarscampagne is net als vorig jaar gekozen voor een combinatie van een centrale campagne en een aanhaakcampagne. Ruim 30% van de leden hebben aangehaakt, waardoor ruim 750 NBVA-advertenties in de huis-aan-huisbladen zijn geplaatst.
Met de gebruikte foto’s in de campagne wil de NBVA het belang van het gebruik van de gezichten van de eigen leden onderstrepen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.