nieuws

NBVA: ‘Bij twijfel niet inhalen’

Archief

De NBVA wil graag praten met het Verbond van Verzekeraars over de grenzen van relatiemarketing voor verzekeraars (zie bericht ‘Eind aan snoepreisjes voor intermediair’ van heden)

“Over de uitnodiging voor een voetbalwedstrijd zal op zich niet moeilijk worden gedaan en met een diner erbij ook niet, eten moet je toch”, aldus NBVA-woordvoerder Paul Oostdam. “Maar als er ook nog een overnachting bijkomt, dan gaan de grenzen al vervagen. Het mag niet leiden tot productiedrang of -dwang. Voor tussenpersonen moet gelden: bij twijfel niet inhalen.”

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.