nieuws

Nationale Borg voert campagne

Archief

Nationale Borg, dochter van ING, heeft een nieuwe reclamecampagne geïntrodcueerd om haar imago te versterken. De campagne is deze week van start gegaan.

Nationale Borg is aanbieder van bankgaranties en fraude- en geldverzekeringen aan bedrijven. Met de campagne wil de ING-dochter haar huidige imago van deskundige, betrouwbare, flexibele en innovatieve verzekeraar benadrukken. Ook staat de persoonlijke relatie met de zakelijke klant daarin centraal.
De campagne omvat vier zwart/wit advertenties in financiële en branchebladen en tijdschriften. De boodschap is gericht op (financieel) directeuren, controllers, accountants en tussenpersonen.
Tevens is de (product)brochurelijn vernieuwd.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.