nieuws

Najaarscampagne FFP

Archief

De beroepsorganisatie van gecertificeerd financieel planners, FFP, is gestart met een najaarscampagne.

FFP wil met de campagne onder meer de vindbaarheid van de gecertificeerd financieel planner vergroten. De campagne is een vervolg op die van dit voorjaar en het hart wordt opnieuw gevormd door de website www.typischeenvraagvoor.nl, waar belangrijke vragen bij elkaar zijn die aanleiding kunnen zijn om contact te zoeken met een gecertificeerd financieel planner.
Een ander deel van de campagne wordt gevormd door radiocommercials en banners op financiële sites De FFP wil zich niet alleen duidelijker via de media profileren maar gaat ook werk maken van belangenbehartiging bij overheid, bedrijven en instellingen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.