nieuws

MrFinch breidt productenpakket uit

Archief

De financiële vergelijkingssite MrFinch (Scaramea/Achmea) breidt in september uit met vijftien nieuwe productgroepen.

Momenteel kunnen bij MrFinch auto-, ziektekosten- en reisverzekeringen worden vergeleken, alsook beleggingsproducten. Toegevoegd worden inboedel-, opstal- en kostbaarhedenverzekeringen. Het onderdeel Auto wordt uitgebreid met Motor en Bestelauto, Ziektekosten met een ongevallenverzekering en het onderdeel Reizen wordt uitgebreid met caravanverzekeringen en pleziervaartuigenverzekeringen. In september zullen bezoekers eveneens spaarrekeningen, persoonlijke leningen en doorlopend krediet kunnen vergelijken.
“We gaan eigenlijk dezelfde producten aanbieden die we ook al in de DiagnoseSuite voor het intermediair vergelijken”, zegt Guus Landheer, directeur van de IFC Groep waar MrFinch onderdeel van uit maakt. Volgens Landheer is er geen sprake van kannibalisatie. “De bezoekers van MrFinch en de gebruikers van Diagnose zijn twee verschillende doelgroepen. Weliswaar is de databank waar uit geput wordt wel hetzelfde, maar Diagnose kent veel meer informatie per product en er is een hoog kennisniveau van de producten vereist. Bij MrFinch richten wij ons op de do-it-yourselfbezoeker, die met een paar basisvragen zichzelf wil helpen.”
De nieuwe productgroepen zullen gefaseerd ingevoerd worden. Een start wordt gemaakt in september. Een en ander zal ondersteund worden met een reclamecampagne. Ook tussenpersonen kunnen acties verwachten. Landheer wilde daarover nog niks zeggen. “Anders is de verrassing eraf.”

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.