nieuws

Movir blij met klanttevredenheid

Archief

Het klanttevredenheidsonderzoek dat jaarlijks door Movir gehouden wordt, leverde dit jaar – op een schaal van 1 tot 5 – een score van 4,07 op. Movir is content met dit resultaat, want het betekent een stijging ten opzichte van de 3,80 van 2005.

Het intermediair beoordeelde aov-verzekeraar Movir (onderdeel van ING) op negen aspecten, waaronder kennisniveau binnendienst, responstijd telefonische aanvragen, snelheid mutaties en snelheid verwerking schades. De hoogste resultaten werden behaald op de onderdelen telefonische bereikbaarheid (4,39), betrouwbaarheid, loyaliteit en integriteit (4,36) en nauwkeurigheid bij opmaak polissen (4,35).
Bovendien blijkt uit het onderzoek dat ook de loyaliteit van de ondervraagde intermediairs erg hoog is; maar liefst 92% geeft aan zaken te blijven doen met Movir en 89% beveelt Movir aan bij collega-intermediairs.
Om deelname aan het onderzoek te stimuleren, loofde Movir drie prijzen uit. Na trekking door een notaris kon de hoofdprijs, een gastronomische wijnreis, worden uitgereikt aan Bert Knol van Knol Assurantiën uit Zwolle.
rechts directeur Dick Bukman, beiden van Movir.