nieuws

Monuta weer op televisie

Archief

Uitvaartverzekeraar en -verzorger Monuta voert momenteel campagne met onder meer een televisiecommercial.

Het spotje draait net als de (dagblad)advertenties om het nieuwe thema ‘We kennen elkaar’. Monuta wil daarmee “de persoonlijke benadering op lokaal niveau” benadrukken. De tv-commercial wordt qua geluid overigens ondersteund door de bekende melodie van ‘Waarheen, waarvoor’.
Het is de vierde keer dat Monuta een campagne met televisiereclames houdt. De laatste dateert uit 1997 en 1998 onder het thema ‘Ieder z’n eigen wens’. Sprekende voorbeelden van uitingen uit die campagne waren: “Ik wil een hele mooie kist” (piloot) en “Ik wil absoluut niet gecremeerd worden” (brandweerman).

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.