nieuws

MoneyView werkt mee aan tv-programma Radar

Archief

Het financiële onderzoeksbureau MoneyView Nederland in Amsterdam werkt mee aan voorlopig 12 uitzendingen van het nieuwe tv-consumentenprogramma Radar.

In dit half uur durende tv-programma van de Tros, de opvolger van Kieskeurig, worden consumentenprodukten op zeer kritische wijze tegen het licht gehouden.
MoneyView zorgt voor de aanlevering van financiële items, in het bijzonder de vergelijkende produkten van banken en verzekeraars. Het bureau verzorgde reeds bijdragen over onder meer ‘weggeraakte pensioengelden’, het contant wisselen van vreemd geld, en doorlopende reisverzekeringen.
Het tv-programma wordt elke twee weken op maandag vanaf 19.00 uur via Nederland 2 uitgezonden. De eerstvolgende aflevering is op 20 februari a.s.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.