nieuws

MoneYou trekt bezoeker al chattend over de streep

Archief

Hypotheekverstrekker MoneYou (Bouwfonds) heeft een chat-mogelijkheid toegevoegd aan de site. Daarmee kunnen bezoekers vragen stellen over producten en diensten.

De dienst is vooral bedoeld voor advies en ondersteuning bij het online aanvragen van een offerte. “Bezoekers blijken vaak in de laatste stappen van het aanvraagproces af te haken. Zij worden bijvoorbeeld onzeker of zij wel de meest optimale hypotheek hebben samengesteld”, licht MoneYou toe. Door deze extra service denkt de geldgever meer bezoekers te kunnen omzetten naar een potentiële klant. “Bovendien is chat sneller dan e-mail en laagdrempeliger dan telefoon.” Voor de nieuwe optie hoeft geen programma te worden gedownload.
Bij MoneYou sluit 80% van alle klanten een hypotheek zonder persoonlijk contact met een adviseur. De meeste klanten hebben genoeg aan een telefoontje met het callcenter of met een Erkend Hypotheekadviseur, waarvoor geen provisie in rekening wordt gebracht.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.