nieuws

‘Miljonair door verkopen van sites’

Archief

Assurantietussenpersonen kunnen miljonair worden door internetsites aan relaties te ‘verkopen’. Dit stelt Thierry Holtkamp die samen met Renate Demon vertegenwoordiger is van het Amerikaanse bedrijf Skybiz 2000.

De assurantietussenpersoon koopt online een professionele doe-het-zelf website met opleidingsprogramma en start daarnaast onmiddellijk zijn eigen business, doordat hij deze websites te koop kan aanbieden aan relaties die hieraan behoefte hebben.
“In principe bemiddelt de tussenpersoon bij de aankoop van twee websites aan twee relaties die vervolgens hetzelfde doen bij hun eigen relaties. Bij elke negen websites die worden verkocht wordt een provisie ontvangen die in principe wekelijks wordt uitbetaald. Zo ontstaat een verkoopwaaier die zich over alle landen van de wereld kan uitbreiden”, vertelt Holtkamp
Door verkoop van de websites kan na verloop van tijd veel geld worden verdiend. Er is volgens Holtkamp wel een maximum met betrekking tot de verdiensten, namelijk $ 25.000 per week. Het rekensommetje op de website van Skybiz 2000 (www.skynary.com/globalcompany) laat een gemiddelde zien van $ 215 per week. Doordat de websites volgend jaar weer worden gehost, hetgeen wordt betaald door alle deelnemers ($ 100), ontvangt de tussenpersoon weer dezelfde provisie van het voorgaande jaar.
Holtkamp richt zich onder andere op assurantietussenpersonen omdat deze beroepsgroep volgens hem de inkomsten ziet teruglopen en dit een vrij makkelijk alternatief is om geld te verdienen. De aanschaf van een doe-het-zelf website kost $ 125 inclusief opleidingsprogramma (indien noodzakelijk) en hosting.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.