nieuws

Menzis van start met naamsbekendheid campagne

Archief

Menzis, het nieuwe label van de zorgverzekeraars Geové, Amicon en NVS, is gestart met een campagne om de naamsbekendheid te vergroten. De campagne ‘Menz’ bestaat uit abri’s, internetbanners en advertenties op radio, televisie en in dagbladen. 

De campagne loopt tot het einde van het jaar, met de nadruk op de komende weken en het najaar. In de zomermaanden doet Menzis het wat rustiger aan. In het najaar ligt het accent op de nieuwe website www.basisverzekering.info.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.