nieuws

Meerjarige reclamecampagne van start bij De Amersfoortse

Archief

De Amersfoortse begint zondag met een meerjarige reclamecampagne, waarin de maatschappij zich wat gedetailleerder wil gaan profileren als ‘De Inkomensverzekeraar’.

Het thema van de campagne is ‘Ondernemen wordt een stuk relaxter met De Amersfoortse’. Tot dusver profileerde dit Fortis-onderdeel zich louter als ‘De inkomensverzekeraar’, maar nu wordt dit verdiept tot: de inkomensverzekeraar voor de werkgever en de zelfstandige ondernemer. “Doelstelling is om het begrip inkomensverzekering steeds meer inhoud te geven”, zegt Wim van der Pol, adjunct-directeur Marketing en Communicatie.
De speerpunten zijn het Amersfoortse PersoneelsPlan (APP) en het Amersfoortse OndernemersPlan (AOP). Beide productlijnen omvatten verzekeringen voor arbeidsongeschiktheid, ziektekosten en pensioenen en allerlei diensten eromheen in de sfeer van preventie aan de ene en re-integratie aan de andere kant.
Multimediaal
De multimediale campagne wordt gevoerd op tv, internet, radio en in landelijke dagbladen en ondernemerstijdschriften. Er is op internet voor deze campagne een eigen ‘landingsplaats’ ontwikkeld:
www.relaxterondernemen.nl. Op die website is van alles te doen. Er wordt verwezen naar specieke informatie voor ondernemers respectievelijk werkgevers en er kan ook een spel worden gespeeld.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.