nieuws

Maurice van de Geest kiest voor marketing

Archief

Na gedurende vijftien jaar diverse functies in de verzekeringsbranche te hebben bekleed, heeft Maurice van de Geest (38) gekozen voor de wereld die hem nog méér inspireert: marketing en reclame. In augustus stichtte hij in Rotterdam het marketingcommunicatiebureau Marker Independent.

Van de Geest wil zich richten op de wat grotere intermediairkantoren en op banken en verzekeringsmaatschappijen. Hij werkt onder meer aan een applicatie waarmee internetsites gebouwd kunnen worden. Deze applicatie hoopt hij in het voorjaar van 2002 te kunnen introduceren.
In het midden van de jaren tachtig begon Van de Geest als adviseur bij Amev en vervolgens heeft bij diverse assurantiekantoren gewerkt. De laatste vijf jaar runde hij het kantoor Montes Kompaan in Rotterdam. “Ik was vooral actief in de bedrijvenmarkt, met schadeverzekeringen en employee-benefits.” Zo’n jaar of drie geleden drong zich bij Van de Geest het idee op, dat hij zijn heil zou moeten zoeken in de marketing. Naast zijn assurantiebemiddelingsactiviteiten deed hij in de afgelopen jaren de studies Nima-A en -B, PR-A en Marketingcommunicatie A. “Ik heb nu van m’n passie mijn werk gemaakt”, aldus Van de Geest.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.