nieuws

Martin Gaus maakt promotie voor huisdierenpolis Dier & Zorg.

Archief

Dier & Zorg, de huisdierenverzekeraar van Proteq (SNS Reaal) heeft voor de promotie Martin Gaus – de van tv bekende hondentrainer – in de arm genomen. In de vijftig hondenscholen die zijn aangesloten bij de franchiseketen van Martin Gaus, staan displays met foldermateriaal over de Dier & Zorg-polis. De informatiemappen over de hondentrainingen zijn voorzien van het logo en de naam van Dier & Zorg. Ook op de Martin Gaus Gedragsinformatielijn, een telefoonlijn voor onder meer de lezers van het blad Hondenmanieren, worden de dierenpolissen – via de ingeblikte stem van Gaus – gepromoot. Wie bij deze lijn informatie aanvraagt, krijgt een informatiebrief van Gaus thuis met brochures van Dier & Zorg. De brochures van Dier & Zorg liggen sinds enige tijd ook in de vestigingen van Pet’s Place, een keten van dierenwinkels.

Ook intermediair
Dier & Zorg ging eind vorig jaar van start en omvat inmiddels zo’n 3.500 polissen. “De belangstelling is groot”, zegt marketingmanager Bas Bodzinga. “We stonden onlangs op de Huishoudbeurs en dat leverde vijfduizend offertes en een paar honderd polissen op.
Hoewel Proteq een direct-writer is, werkt de huisdierenverzekeraar sinds een paar maanden ook met tussenpersonen. Volgens Bodzinga vroegen de tussenpersonen hier zelf om. “Het gaat om zo’n twintig reguliere assurantiekantoren die de dierenverzekeringen onder de aandacht van hun klanten willen brengen. Zij colporteren er niet mee”, zegt Bodzinga desgevraagd.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.