nieuws

Marsh-topman geeft het verlies van klanten en posten toe

Archief

Marsh heeft voor het eerst publiekelijk toegegeven dat het onderzoek van openbaar aanklager Eliot Spitzer naar onoorbare praktijken bij het afsluiten van zakelijke verzekeringen de makelaar business heeft gekost

Volgens de nieuwe topman Michael Cherkasky is tot dusver slechts één van de grootste honderd klanten golfballen- en drankfabrikant Fortune Brands – naar een andere makelaar (Willis) overgestapt. Maar veel bedrijven hebben hun verzekeringsactiviteiten gesplitst over meerdere makelaars, met name de top-3: Marsh, Aon en Willis. Ondanks de huidige moeilijke periode, waarin de aandelenkoers met eenderde is teruggelopen, verwacht de nieuwe topman op termijn weer de gebruikelijke jaarlijkse winstpercentages van meer dan 20% te realiseren.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.