nieuws

Marktaandeel Interpolis ruim 15%

Archief

Met € 1.013 mln premieomzet uit nieuwe individuele levensverzekeringen is Interpolis over 2004 goed voor een marktaandeel van zo’n 15 à 16%. De verwachte jaarproductie komt namelijk uit op € 6,7 mld, afgaande op de cijfers tot en met november van het Centrum voor Verzekeringsstatistiek.

Van de Interpolis-productie bestaat 88% uit koopsommen, derhalve zo’n € 890 mln. In het koopsomsegment is het marktaandeel van de Rabobank-verzekeraar daarmee 17%. De periodieke premieomzet van Interpolis is op jaarbasis uitgekomen op zo’n € 120 mln. Het marktaandeel in nieuwe premiebetalende polissen is daarmee 8%.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.