nieuws

Lof voor klachtenbehandelaar Minkhorst

Archief

Ombudsman Zorgverzekeringen, Elizabeth Schmitz, heeft Jan Minkhorst van Delta Lloyd en Ohra uitgeroepen tot beste klachtenbehandelaar op dit terrein in 2004. Volgens de ombudsman is Minkhorst betrouwbaar, accuraat, reageert hij snel, geeft eventuele vertragingen door en weet voor de klagers resultaat te behalen binnen de eigen organisatie. Kortom: inhoudelijk en qua omgang steekt hij er bovenuit, zo meldt het orgaan Verzekerd! van het Verbond van Verzekeraars.

De (algemene) Ombudsman Verzekeringen, Jan Wolter Wabeke, vindt het initiatief van zijn zorg-collega prijzenswaardig, maar zelf zou hij op dit moment niet in staat zijn voor zijn sectoren hetzelfde te doen. “Bij mij zijn bijna 10.000 verzekeraars en tussenpersonen aangesloten. Voor zo’n uitverkiezing ontbreekt me ten ene male het systeem, de logistieke mogelijkheid, laat staan dat we over criteria hebben nagedacht. Ik weet ook niet of mijn opdrachtgevers er prijs op stellen, omdat zoiets nogal buiten mijn huidige taakopdracht valt. Maar zouden ze het idee steunen, dan denk ik er graag over mee.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.