nieuws

Lloyd’s wil in België méér verkooppunten en bread & butter-business

Archief

Lloyd’s wil zijn activiteiten in België gaan intensiveren

Daarbij wil men naast de bijzondere risico’s vooral meer bread & butter-business (de meer gewone risico’s) verzekeren, in de branches aansprakelijkheid, ongevallen en medische varia en marine. Daartoe wil het tevens zijn distributienetwerk in België uitbreiden met extra (makelaars)kantoren. In 2003 boekte Lloyd’s in België een omzet van € 38 mln uit directe verzekeringen en € 18,6 mln uit herverzekeringen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.