nieuws

Lloyd’s-topman: Verzekeringsindustrie heeft ‘verschrikkelijk imago’

Archief

De verzekeringsindustrie moet wereldwijd dringend zeer veel werk maken van haar aanzien bij zowel aandeelhouders, investeerders, de politiek en de consument

Want het imago van de sector is ronduit verschrikkelijk. Die mening verkondigde Julian James, directeur buitenlandse markten bij Lloyd’s tijdens een grootschalig verzekeringscongres. Met alleen mooie woorden of een goede reclame – en pr-campagne kom je er volgens hem niet. De sector moet door een goede performance in de praktijk van alledag, het vertrouwen van alle partijen zien te (her)winnen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.