nieuws

Levob surft mee op succes Volkskrant-site

Archief

Een kwart van alle bezoekers van de nieuwe homepage van de Volkskrant (www.volkskrant.nl) klikt op de daar aanwezige advertentie-button van Levob. In de eerste week werden er al zo’n 50.000 bezoekers genoteerd.

De advertentie van Levob, die de vorm van een kloppend hartje heeft, zou twee keer zoveel bezoekers trekken dan de andere advertentie op de Volkskrant-site (CMG).
Nadat de bezoeker de button heeft aangeklikt komt deze vervolgens op een Levob-advertentiepagina die vertelt over de Levob Hollandsch Glorie Polis. Voor produktinformatie kan de geïnteresseerde doorklikken naar de indexpagina van de Hollandsch Glorie Polis, waar Levob de Volkskrantbezoekers speciaal welkom heet.
Levob zegt met dit initiatief vooraan te willen blijven in de ontwikkelingen op Internet (zie ook elders in dit nummer).
De homepage van de Volkskrant met in de linkerbalk de Levob-button.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.