nieuws

Legal & General publiceert kwaliteitssuggesties

Archief

Legal & General heeft suggesties van tussenpersonen met betrekking tot kwaliteitsverbeteringen op hun kantoor gepubliceerd op de website (www.landg.nl). De verzekeraar heeft de suggesties binnengekregen naar aanleiding van een wedstrijd die het in juni organiseerde, waarbij aan tussenpersonen voorbeelden werden gevraagd van de wijze waarop men binnen het eigen kantoor de kwaliteit van de dienstverlening heeft verbeterd. 

Een jury, bestaande uit drie vertegenwoordigers van assurantiekantoren en Arno Dolders, directeur van de verzekeraar, beoordeelde de inzendingen. Hierbij is gekeken naar aspecten als effectiviteit, de bruikbaarheid en de originaliteit. De meest in het oogspringende suggesties die voldoen aan deze criteria, zijn op de website gebundeld en betreffen suggesties op het gebied van personeel, klantcontact, contacten met verzekeraars en automatisering. De winnaars van de prijsvraag, Assurantiekantoor Afac (Neer), Rabobank Alkmaar en Assurantiekantoor Teuwen & Ladestein (Breda) hebben met hun suggesties een arrangement ter gelegenheid van Sail 2005 gewonnen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.