nieuws

Lanfermeyer biedt telemarketing aan

Archief

Lanfermeyer & Partners Dienstencentrum heeft het dienstenpakket uitgebreid met telemarketing voor assurantiekantoren. De adviesgroep denkt hiermee met name haar eigen assurantie-relaties van dienst te zijn.

De dienst telemarketing omvat een viertal activiteiten. Lanfermeyer spoort ‘prospects’ op en maakt afspraken met (particulier danwel zakelijk) geïnteresseerden. Ook voor de reguliere bezoeken van de buitendienst van een assurantiekantoor kunnen afspraken worden gemaakt en de agenda’s van de funcionarissen worden vol gepland.
Tegen betaling controleren de Apeldoornse adviseurs tevens de persoonlijke gegevens en adresgegevens van relaties en wordt de databank van het kantoor gecompleteerd. Voorts verzorgt Lanfermeyer telefonische enquêtes.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.