nieuws

Landelijke reclamecampagne van NVA dit jaar via radio en tijdschriften

Archief

Omdat de consument bij produkten als hypotheken en pensioenen te weinig denkt aan zijn onafhankelijke assurantie-adviseur, houdt de NVA vanaf 13 maart een landelijke reclamecampagne via radio en tijdschriften. Voor het eerst in de geschiedenis van de NVA wordt bij een collectieve campagne afgestapt van het medium televisie.

Middels 90 lange radiocommercials (60 seconden) via radio 1 en 4, wordt de consument geïnformeerd over zaken als vakbekwaamheid van het intermediair, de onafhankelijke positie en de schaderegeling. Bovendien wordt gewezen op de verwevenheid van financiële diensten als hypotheken, sparen, beleggen, lenen en deposito’s en komen actuele onderwerpen als employee benefits aan de orde.
In de campagne richt de NVA zich met name op particulieren (mannen en vrouwen in de welstandsklasse A en B1) en de zakelijke markt.
Advertenties
Naast het inzetten van de radio zullen in de periode 13 maart tot en met 26 mei in totaal 36 kleine advertenties worden geplaatst in de tijdschriften Management Team, Vrij Nederland en Elsevier. De advertenties zullen inhaken op de onderwerpen uit de radiocampagne.
NVA-leden ontvangen voor de start van de campagne nieuwe ‘inhaak’-materialen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.