nieuws

Kwart kans op Gouden Loeki

Archief

Puur rekenkundig benaderd, is er een kans van 25% dat een reclame uit de bank- en verzekeringsbranche de Gouden Loeki 2004 wint

De finale van deze publieksprijs voor tv-reclames is op 22 december rechtstreeks te zien.  Tot de 36 genomineerde commercials behoren uit onze branche: Fortis (Boerderij te koop), Univé (Vlieg), Ohra (Incheckbalie), Centraal Beheer (Schoonmaaksters), Delta Lloyd (Booming car EK), Fortis (Ruud Gullit), Ohra (Astronaut), Fundum (Flauwekul), Centraal Beheer (Leeuw). Kijkers kunnen nu hun favoriete top-5 kiezen via www.goudenloeki.nl.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.