nieuws

Koudstaal & Kleijn: second opinion in ‘letsel’ via Internet

Archief

Het jonge personenschadebureau Koudstaal & Kleijn biedt via Internet een gratis second-opinionservice. Het bureau zegt toe, dat per e-mail gestelde vragen binnen 24 uur worden beantwoord.

De belangrijkste spelregel bij deze gratis dienst is, dat vragen alleen gesteld kunnen worden door betrokkenen die zich niet professioneel bezighouden met het behandelen en regelen van personenschades.
De Internetsite van het Zoetermeerse bureau (www.koudstaal-kleijn.nl) kent onder meer een ‘veel gestelde vragen’-pagina. De eerste vraag luidt: Werkt Koudstaal & Kleijn ook op basis van een vast percentage van het schadebedrag als honorarium?
Het antwoord luidt ontkennend. Wel wordt een vergelijking gemaakt tussen ‘uren-declaratie’ en ‘no cure-no pay’. Onder deze vergelijking staat: Voor meer informatie over no cure-no pay klikt u hier. Wie dat doet, komt terecht op de site van de Pals Groep, die in beginsel volgens de laatstgenoemde honoreringswijze werkt, maar tevens aangeeft dat het slachtoffer bij haar desgewenst ook voor ‘uren-declaratie’ kan kiezen.
Een tweede service van Koudstaal & Kleijn is het telefonisch spreekuur op elke dinsdag- en donderdagmiddag tussen 17.00 en 18.00 uur.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.