nieuws

Koos Woltjes (Heineken) hoofd communicatie NN

Archief

Hij was tot voor kort PR-manager voor Heineken International, maar sinds begin oktober mag hij zich hoofd communicatie bij Nationale-Nederlanden noemen.

Koos Woltjes (40) wil op zijn eerste werkdag liever nog niet op de inhoud van zijn nieuwe functie ingaan: “Zeg, bewaar me. Ik heb de afgelopen jaren in het bier gezeten met een focus op de buitenlandse markt. Bij NN ga ik in eerste instantie veel kennis vergaren over het verzekeringsvak.” De nieuwe communicatieman ziet al wel enkele parallellen tussen zijn vorige baan en die bij NN: “Beide bedrijven hebben een zeer brede doelgroep, zijn klantgericht, met veel aandacht voor, en kwalitatief hoogwaardige ondersteuning van hun distributiekanalen. Dat spreekt me aan. Bovendien zijn het allebei fantastische ondernemingen.”

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.