nieuws

Klantenmonitor Zorgverzekeringen 2005

Archief

Binnenkort gaat het jaarlijkse onderzoek ‘Klantenmonitor Zorgverzekeringen’ weer van start

In het afgelopen jaar waren er achttien afnemers en werden 25 merken/labels gemeten. Vorig jaar is overgestapt op een moderner loyaliteitsmodel waarin vier strategische aspecten centraal staan: prijs, product, service en imago, hetgeen zeer goed gevallen is bij de gebruikersgroep. Voor meer informatie: www.jandemos.nl.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.