nieuws

Kick van der Pol voor even Sinterklaas

Archief

Interpolis is een nieuwe reclamecampagne gestart rond het beproefde thema ‘Glashelder’. Directievoorzitter Kick van der Pol treedt in één van de tv-commercials persoonlijk op als Sinterklaas.

In een voorgaande reeks tv-commercials benadrukte Interpolis de helderheid van de producten en diensten, dit keer staan het probleem van de klant en de bijpassende oplossing naast elkaar. In de nieuwe campagne wil Interpolis de breedte van zijn dienstverlening laten zien en wordt op actuele thema’s ingehaakt.
In de eerste commercial zien we hoe het paard van Sinterklaas dankzij de glasheldere oplossingen van Interpolis weer wordt opgelapt. Nagenoeg gelijktijdig start de commercial ‘Koekoeksklok’, waarin een concrete oplossing in natura wordt getoond. De televisiecampagne wordt ondersteund met radiocommercials en buitenreclame.
Interpolis-directievoorzitter Kick van der Pol speelt in een nieuwe tv-commercial de rol van Sinterklaas.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.