nieuws

Kerkhof (ONVZ) verdedigt acceptatiebeleid Superfit

Archief

In een nieuwsbrief voor het intermediair verdedigt commercieel directeur Martin Kerkhof van ONVZ de strenge selectie voor het onlangs gelanceerde product Superfit

“Dit product willen wij langdurig kunnen bieden en daarom is selectie noodzakelijk.” Er zijn veel vragen over het selectiebeleid gesteld. “In de wetenschap dat er sprake is van relatief lage premies dient te worden ingeschat wat er aan brillenglazen, tandartsvoorzieningen en overige gezondheidszorg zal worden gecalculeerd.” Al snel blijkt dan volgens hem dat de premie in veel gevallen onvoldoende is. “Naar mijn mening zou acceptatie veel eenvoudiger kunnen worden als alle consumptieve elementen uit de dekking verdwijnen en dat wat overblijft écht gaat om het onzeker voorval in de gezondheidszorg. Wellicht evolueert de markt nog eens in die richting.”

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.