nieuws

ITO-certificaat Amicon

Archief

Amicon (Menzis) heeft als eerste zorgverzekeraar het kwaliteitscertificaat ITO 2004 ontvangen.

Het certificaat heeft Amicon gekregen voor het snel en klantvriendelijk te woord staan van klanten via het centrale servicenummer. Het ITO-keurmerk (Instituut voor Telecom Organisatie) is een initiatief van de Consumentenbond, de Stichting Telecomgebruikers Nederland (STN) en Call Center Managers Association (CCMA) en heeft tot doel ‘het bevorderen van de telefonische bereikbaarheid en klantgerichte beantwoording bij telefonische loketten’.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.