nieuws

Interpolis werft klanten via ‘kettingmail’

Archief

Interpolis is een ‘virale marketingcampagne’ gestart om klanten te werven, in eerste instantie voor een autoverzekering. Het gaat om een moderne variant van de kettingbrief, maar nu via internet/e-mail. Het lokmiddel wordt gevormd door twee verschillende zonneschermen voor de personenauto. De schermen worden geïntroduceerd door middel van humoristische filmpjes. Belangstellenden kunnen via internet een van die schermen gratis bestellen, in ruil voor een offerte-aanvraag voor een autoverzekering. “Na het versturen van deze aanvraag, bellen wij u voor een vrijblijvende offerte autoverzekering. Het zonnescherm ontvangt u kort daarna”, aldus Interpolis.

De aanbieding geldt zolang de voorraad zonneschermen strekt en is niet bestemd voor leaseauto’s, bedrijfsauto’s en bestelbussen. Mensen die al bij Interpolis een autoverzekering hebben (of in de afgelopen twaalf maanden hebben gehad) komen ook niet in aanmerking, evenmin als sitebezoekers die niet in Nederland wonen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.