nieuws

Interpolis en Delta Lloyd winnen marketingprijs

Archief

Interpolis en Delta Lloyd zijn in de prijzen gevallen op het Lions Advertising Festival in het Franse Cannes.

De twee verzekeraars kregen allebei een zilveren Lion in de categorie ‘direct-marketing’. In deze categorie wordt een Grand Prix verleend en tien gouden, tien zilveren en tien bronzen Lions. Er waren meer dan 1.200 inzendingen. Delta Lloyd kreeg een Lion voor een mailing aan het intermediair over de autoverzekering. Het ging om een ‘meertrapsmailing’ waarbij het intermediair een zwaar beschadigd modelautotootje ontving zonder vermelding van afzender. Een dag later ontvingen de tussenpersonen een ‘hersteld’ exemplaar voorzien van de boodschap dat Delta Lloyd niet alleen een scherpe prijs hanteert, maar ook snel de schade afhandelt.
Interpolis kreeg de onderscheiding voor de mailing over de Bedrijven Compact Polis. Deze mailing, met quasi brandschade, leverde Interpolis al een Gouden Esprix op, een Nederlandse reclameprijs voor actiemarketing.
De ‘verbrande’ mailing leverde Interpolis al eerder een prijs op.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.