nieuws

Interpolis ‘beste adverteerder’

Archief

Interpolis is gisterenavond in Amsterdam gekozen tot ‘adverteerder van het jaar’. Dat gebeurde tijdens de uitreiking van de jaarlijkse reclamevakprijzen van de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN). 

Interpolis kreeg behalve de belangrijkste titel ook een ‘Accent’ voor zijn campagne ‘Interpolis. Glashelder’. De prijzen werden tijdens een feestavond uitgereikt door dichter Jules Deelder. De jury verkoos de campagne van Interpolis boven die van Albert Heijn, Hi en Holland Casino.
Interpolis is de komende maanden ook in de race voor twee andere reclameprijzen: de prijs voor de beste direct-marketingcampagne, de Esprix (18 mei) en de Effie voor de meeste effectieve communicatiecampagne (7 juni).

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.