nieuws

Internet-workshops bij Delta Lloyd

Archief

Onder de titel ‘Meer zakelijk rendement uit Internet’ organiseert Delta Lloyd workshops voor het met haar samenwerkende intermediair.

Het belangrijkste doel voor Delta Lloyd is het intermediair inzicht geven in de commerciële mogelijkheden van Internet en het toepassen van eigen Internet-initiatieven in de markt.
Naar aanleiding van een succesvolle eerste workshop worden er in de loop van dit jaar in diverse regio’s tientallen workshops gepland. “Ze gaan pas door, nadat in de betreffende regio de belangstelling is gepeild”, aldus woordvoerder Hans Koeleman.
De onderwerpen variëren van het inzetten van Internet binnen de marketing-mix tot het opzetten van een eigen commerciële Internet-site. Bij dit laatste wordt dan ook gelet op onderhoud, beheer, introductie en vindbaarheid van de site, juridische aspecten, beveiliging.
Ook op het extranet van de verzekeraar, het Delta Lloyd Digitaal Domein (DDD), wordt de komende maanden aandacht besteed aan het onderwerp e-commerce.
“De prijs voor deelname aan de workshops is afhankelijk van het aantal deelnemers, maar zal beduidend lager zijn dan de marktprijs van ongeveer f 1.200 die normaal voor dit soort workshops geldt”, aldus Koeleman. Een tussenpersoon die wil meedoen aan een workshop, kan dat kenbaar maken bij zijn account-manager in de regio.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.