nieuws

Internet wint bij Dela aan belang

Archief

Dela heeft vorig jaar 7

800 natura-uitvaart­verzekeringen verkocht via internet. De website dela.nl is daarmee goed voor 17% van de polisverkoop, die verder plaatsvindt via 55 eigen adviseurs, direct-mail, zes ziekenfondsen en de Rabobanken. Zij sloten vorig jaar ruim 45.000 uitvaartverzekeringen, tegen meer dan 41.000 een jaar eerder. De verkoop via internet steeg met 45%. In 2003 werden 5.300 polissen direct of indirect via internet gesloten, toen goed voor 13% van de productie.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.