nieuws

Intermediairvriendelijke autopolis van Toyota

Archief

Als eerste automerk in Nederland introduceert Toyota binnenkort een merkpolis die via het reguliere intermediair loopt. Het product is ontwikkeld door het samenwerkingsverband Schadegarant, waarin twaalf verzekeraars deelnemen.

Schadegarant werkte al geruime tijd aan deze intermediairvriendelijke merkpolis, die een antwoord moet vormen op het toenemend aantal ‘eigen’ autoverzekeringen die in het afgelopen jaar door importeurs op de markt zijn gebracht.
De merkpolis van Schadegarant komt in september op de markt en biedt Toyota-dealers diverse voordelen. Zo wordt er bij schade altijd naar de dealer verwezen, zelfs bij glasschade (mits de dealer is aangesloten bij Schadegarant). Daarnaast bevat het product onder meer een nieuwwaarde regeling van zestien, in plaats van twaalf maanden. De dealer verwijst geïnteresseerde klanten met behulp van een brochure naar tussenpersonen in de buurt.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.