nieuws

Interactieve tv-spots van Zilveren Kruis en FBTO

Archief

De Achmea-verzekeraars Zilveren Kruis en FBTO gaan per proef via digitale tv interactieve commercials uitzenden.

De Ster start als eerste tv-exploitant in ons land, met interactieve commercials, genaamd I-ads. Het gaat om spots die iedereen op tv kan zien, maar die voor abonnees op digitale tv – mensen met een zogenoemde settop-box – interactief zijn. Zij kunnen via hun afstandsbediening de interactieve content bekijken en desgewenst tot actie over gaan. Het zal onder meer gaan om het verkrijgen van productinformatie, het aanvragen van offertes en het meedoen aan een prijsvraag.
De Ster start één dezer dagen met de proef en Zilveren Kruis en FBTO haken hier in de periode van 9 september tot 25 september op in. Bij FBTO zal het gaan om de spot die in de wandelgangen de ‘flitspaal’-spot heet. Zilveren Kruis gebruikt voor de reguliere/digitale uitzendingen een nieuwe spot die deel uitmaakt van een geheel nieuwe campagne. Die nieuwe campagne zal in de loop van het jaar worden uitgebreid tot minimaal vier spots. Zilveren Kruis wil voor 1 september nog niets over de nieuwe campagne zeggen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.