nieuws

‘Intensief’:nieuw relatieblad Nuts

Archief

‘Intensief’ is de naam van een nieuw magazine voor verzekerden van Nuts met een aanvullende verzekering.

Nuts, het ziekenfonds voor Delta Lloyd en Ohra, typeert ‘Intensief’ als een loyaltymagazine, een magazine dat primair is gericht op het behoud van verzekerden. Het blad wordt ook gebruikt om verzekerden te werven voor aanvullende verzekeringen. De inhoud van het blad spitst zich toe op de verkoop van (neven)producten, zoals speciale reizen. De oplage bedraagt 220.000.
Het tweede nummer van ‘Intensief’ zal in september verschijnen. Daarna zal worden bekeken of het blad (eens in het kwartaal) zal blijven verschijnen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.