nieuws

ING Bank start hypothekenactie

Archief

ING Bank voert tot eind mei actie voor de Combi, de Effect en de Beleggershypotheek. Tijdens de ‘hypotheekweken’ doet de bank bij nieuwe klanten die een hypotheek sluiten van minimaal e 50.000 een bonusstorting van e 250 in een van de ING-beleggingsfondsen. De tussenpersoon kan sparen voor een dinercheque.

De tussenpersoon krijgt van ING Bank een spaarkaart: elke gesloten hypotheek met vermogensvorming vanaf e 180.000 – mits het gaat om een Effect-, Beleggers- of Combi Hypotheek – levert hem een spaarzegel op. Een volle spaarkaart is goed voor een dinercheque van e 180. De grootte van de spaarkaart is afhankelijk van het volume van de tussenpersoon. Hiermee wil ING Bank extra productie stimuleren: grotere tussenpersonen moeten zo naar verhouding evenveel extra hypotheken verkopen als kleinere om voor de cheque in aanmerking te komen.
Aan de actie is een reclamecampagne gekoppeld op radio en tv, op billboards en in dagbladen. De televisiespot maakt onderdeel uit van de ‘Meer weten’-campagne, die al enige tijd op de Nederlandse zenders te zien is.
Adviesproduct
ING Bank spitst de actie toe op de Effect- Beleggers- en Combi Hypotheek om duidelijk te maken dat de bank hypotheken als een adviesproduct ziet. “Zo verkopen we niet alleen een lening of een krediet, maar laten we zien dat wij onze hypothecaire producten koppelen aan vermogensvorming en hiermee de link leggen tussen de hypotheek en de toekomstige financiële situatie van onze klanten”, aldus Alfred Algra, directeur Hypotheken en Intermediaire Bankzaken.
Naast de drie genoemde hypotheken voert ING Bank nog meer hypotheken met vermogensvorming, zoals de Beleggershypotheek en het Flexibel Hypotheekplan. Die tellen niet mee voor de actie, omdat ING Bank zegt in te willen spelen op de sterkste producten.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.