nieuws

In 2010 helft Ohra-productie via internet

Archief

Ohra-medewerkers gaan internettende klanten in de nabije toekomst ‘live’ in woord en beeld begeleiden

Die meer persoonlijke werkwijze moet gaan bijdragen aan de groei van de verkoop via internet. Nu varieert dat aandeel per producttype van zo’n 4% tot 20%. “Vaak vindt het sluiten, na uitvoerige oriëntatie op internet, toch plaats via ons callcenter”, zo verklaart Ohra-topman Frank Elion. “Maar in 2010 zal 40% tot 50% van onze business via internet verlopen, zonder hulp via de telefoon.” De samenwerking met drogisterijketen Kruidvat typeert Elion als “uitermate succesvol”. Volgens hem is de consument “er nu wel aan toe” om verzekeringen via branchevreemde loketten te sluiten.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.