nieuws

Imagocampagne van FFP

Archief

De Federatie Financiële Planners (FFP) is gestart met een imagocampagne gericht op hbo’ers en academici.

In diverse advertenties in Carp, Money en Elsevier worden jongeren die “aan het begin van hun vermogensopbouw staan” erop gewezen niet “zomaar een financieel adviseur” in te schakelen, maar een gecertificeerde financiële planner. In de advertentie staat steeds een stellige uitspraak van iemand over zijn levenssituatie, zijn kijk op werken, kinderen, trouwen et cetera. Op de foto in de advertentie is de stelling echter al achterhaald. Centrale boodschap is volgens de FFP dat je nooit weet hoe het loopt in het leven: een gecertificeerde planner houdt overal rekening mee. De campagne loopt tot eind november.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.