nieuws

IG&H ziet ‘orde’ buigen of barsten

Archief

Twee jaar na het boek Trendbreuk (van Dick Jan Abbringh) heeft IG&H Management Consultants een nieuw boek over de strategie van financiële dienstverleners gemaakt. De auteurs Kees van der Geer en Jaap Hoekman richten zich vooral op de gevestigde partijen, die volgens hen op het punt staan te buigen of te barsten.

IG&H hoopt met het boek een discussie over de toekomst van de financiële dienstverlening te beginnen. “Ze moeten hun bedrijfsmodellen aanpassen en flexibeler worden (buigen) om te voorkomen dat hun marktaandeel ren rendement afbrokkelen (barsten)”, zeggen de auteurs in de richting van de gevestigde orde.
Op de website www.buigenofbarsten.nl hoopt het Woerdense bureau een levendige discussie te starten. Dat doet IG&H zelf door wekelijks een interview te publiceren met een beleidsbepalend persoon. Marco Keim (Zwitserleven), Hans Hagenaars (Postbank) en Theo Bouts (Zurich) hebben het spits al afgebeten. De komende weken volgen de visies van Bert Huigen (ABN Amro), Cor van den Bos (SNS Reaal), Edmond Es (Argenta), Martin Vonk (ING Direct) en Joop Kanen (Achmea). Bezoekers van de website kunnen over diverse stellingen mee discussiëren.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.