nieuws

IDM Bank start reclamecampagne

Archief

IDM Bank is een campagne gestart ter vergroting van de naamsbekendheid van de financieringsmaatschappij.

Via de reclamecampagne met de slogan ‘IDM opent meer mogelijkheden’ profileert IDM zich als toonaangevende en innoverende financiersmaatschappij. De campagne wordt ondersteund met een nieuwe huisstijl en logo.
Het thema van de reclamecampagne is ‘champagne’, gevisualiseerd door een champagnekurk. Ruim 10.000 tussenpersonen en relaties van de IDM Bank ‘nieuwe stijl’ zijn op een flesje champagne vergast.
De bank (15 kantoren) claimt een omzet van f 1,3 mld per jaar. De portefeuille zou ruim f 3 mld belopen.
Het nieuwe logo van IDM Bank

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.