nieuws

ID krijgt hypotheekklanten via chat

Archief

Een chatfunctie op de website heeft ID Financiële Planning (Apeldoorn) naar eigen zeggen in anderhalve maand tijd tien hypotheekovereenkomsten opgeleverd

“Een prima middel voor het eerste klantcontact”, zegt ID-directeur Remko Grijm. “Het begon als service voor klanten, maar we krijgen ook concrete adviesvragen binnen en maken afspraken.” Het idee is onder meer ontleend aan Huis & Hypotheek; verder biedt direct-writer FBTO klanten een chatoptie.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.