nieuws

Hypotheekshop roert de trom

Archief

De Hypotheekshop is gestart met een nieuwe reclamecampagne op televisie.

“De Hypotheekshop. In voor- en tegenspoed”, dat is het motto van de nieuwe commercial waarin de bewoners van een vrijstaand huis bij elke nieuwe baan hun huis verbouwen. De spot eindigt met ‘de vijfde baan’, waarbij een vliegtuig laag overscheert. Strekking is dat “de consument altijd bij de Hypotheekshop terecht kan, ook als het wat minder gaat”.
Behalve op televisie gaat de franchiseketen ook adverteren op de radio en in special-interest bladen.
De nieuwe commercial en de gewijzigde pay-off was voor de hypotheekorganisatie ook meteen aanleiding om de Internet-site te vernieuwen. Wie het nieuwe spotje nog niet op tv heeft gezien, kan deze hier downloaden. Verder is de opzet veranderd: de site (www.hypotheekshop.nl)is opgebouwd aan de hand van de meest gestelde vragen over hypotheken. Ook kan men nu online-hypotheekberekeningen uitvoeren.
Een fragment uit het nieuwe spotje met de geschrokken huiseigenaar.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.