nieuws

HypotheekCompany spekt clubkas

Archief

Bij hypotheekadviesketen HypotheekCompany gaat maandag ‘de week van de hypotheek’ van start.

De 23 aangesloten assurantiekantoren brengen tot en met 19 mei de hypotheek in hun regio onder de aandacht. “Vorig jaar hebben we een landelijke campagne gehouden, maar we hebben gemerkt dat het toch het beste werkt om ons op de regio van de aangesloten kantoren te richten”, zegt woordvoerder Chantal Veltmann.
Tijdens de actieweek worden er in de regionale huis-aan-huis bladen advertenties geplaatst. Verder krijgt het intermediair raamposters ter beschikking, die hij zelf moet verspreiden. “Elke tussenpersoon kan hiervoor zijn eigen netwerk gebruiken. Hij kan ze in winkels laten ophangen, kantines, noem maar op.”
Op de posters prijkt de tekst ‘Spek de kas van je vereniging’. Sluit een lid van een vereniging vóór 7 juni een hypotheek, dan stort de keten e 125 in de clubkas. Wie geen lid is van een vereniging, heeft pech gehad en krijgt geen geld. “Maar bijna iedereen is toch wel lid van een vereniging, al is het maar een klein damclubje of een zwemclubje voor vijftig plussers.” De klant zelf krijgt een abonnement op een woontijdschrift aangeboden. Verder neemt HypotheekCompany de taxatiekosten voor zijn rekening.
HypotheekCompany houdt twee keer per jaar de ‘week van de hypotheek’. De volgende staat gepland voor begin oktober.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.