nieuws

Hypotheekadvertentie ING genomineerd voor prijs

Archief

De advertentie ‘Tijden veranderen

Waarom uw hypotheek niet?’ van ING Bank is met negen andere advertenties genomineerd voor de prijs van beste dagbladadvertentie van 2004. De prijs wordt uitgereikt door marketingorganisatie Cebuco; de winnaar wordt volgende week gekozen door 9,6 miljoen lezers van dagbladen. Zij kunnen via telefoon of internet hun stem uitbrengen. De prijs bestaat uit een gratis advertentiepagina in alle dagbladen van ons land.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.