nieuws

Hooge Huys promoot ParticipatiePlan

Archief

Onder de slogan ‘Nieuwe koers, nieuwe kansen’ geeft Hooge Huys een nieuwe impuls aan het ParticipatiePlan.

Met zijn universal-lifekenmerken is het ParticipatiePlan volgens Hooge Huys zeer geschikt vor integrale advisering in het kader van financiële planning. Door via het ParticipatiePlan een nieuwe koers in te zetten, zijn er voor het intermediair nieuwe kansen. Een nieuwe koers ziet Hooge Huys ook in het creatief gebruiken van de offertesoftware van de maatschappij.
De nieuwe koers wordt gevisualiseerd door een stuurwiel. De hele actie – bestaande uit vijf maandelijkse mailings, een workshop en een prijsvraag – is in een maritiem jasje gestoken. In de mailing zit telkens een speciale nieuwsbrief (‘Actiejournaal’). De vijf afleveringen kunnen in een ‘actie-logboek’ bewaard worden.
Het levensverhaal van een fictief hoofdpersoon, zoals beschreven in de actiejournaals, vormt de basis voor de prijsvraag. Hooge Huys vraagt het intermediair om naar aanleiding van dit verhaal een uitgewerkte case op te stellen, waarin een kwalitatief goed en creatief advies wordt gegeven.
Elke maand wordt de best ingezonden case beloond met een prijs ter waarde van f 1.500 (fotocamera, videocamera, een verzorgd weekend). De beste case van de hele actie krijgt een vierdaagse vliegreis naar Venetië aangeboden.
Jim de Boer, directeur Marketing en Verkoop, toont de actieposter van de nieuwe Hooge Huys-actie.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.