nieuws

Hooge Huys maakt van intermediair ‘rustgever’

Archief

Hooge Huys vervolgt haar vorig jaar gestarte reclamecampagne met een nieuwe televisiecommercial, nieuwe advertenties en radiospots. Het thema is nog steeds ‘gemoedsrust’.

De hoofdpersoon in de televisiecommercial bezoekt een rustgevend hotel in Italië, maar vindt ook daar geen rust. Die kan alleen geboden worden door een goed financieel plan, is de strekking, die terugkomt in de radiospots en gedrukte advertenties. Het intermediair wordt door de SNS Reaal-dochter dan ook ‘de rustgever’ genoemd.
Op 12 mei is ook de vernieuwde website www.hoogehuys.nl de lucht ingegaan, voorzien van nieuwe vormgeving en een nieuwe navigatiestructuur. De komende maanden wordt de site uitgebreid met meer productinformatie, koersinformatie en rekenmodellen.
Een fragment uit de tv-commercial van Hooge Huys

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.